MILLION DOLLAR ROUND TABLE
MDRT
MDRT
Το Million Dollar Round Table (MDRT) ιδρύθηκε το 1927 και είναι μια παγκόσμια, ανεξάρτητη ένωση κορυφαίων επαγγελματιών ασφαλιστών ζωής και χρηματοοικονομικών προϊόντων, οι οποίοι αξιολογούνται με γνώμονα τα υψηλότερα πρότυπα ηθικής, γνώσης, εξυπηρέτησης και παραγωγικότητας.
Το MDRT ιδρύθηκε από 32 ασφαλιστές ζωής, οι οποίοι ονειρεύτηκαν μια κοινότητα αφιερωμένη στην προώθηση της επαγγελματικής προσέγγισης υψηλών προδιαγραφών στις πωλήσεις και τις υπηρεσίες ασφάλισης ζωής, με την πεποίθηση ότι η βελτίωση είναι και αποτέλεσμα ανταλλαγής ιδεών.
Μέσα από αυτό το όνειρο προέκυψε η MDRT — μια διεθνής, ανεξάρτητη ένωση που εκπροσωπεί τους καλύτερους επαγγελματίες χρηματοοικονομικών υπηρεσιών από 70 κράτη απ όλο τον κόσμο.
Κώδικας Δεοντολογίας MDRT
Τα μέλη του MDRT θα πρέπει να είναι πάντα προσεκτικά ότι η πλήρης συμμόρφωση και η τήρηση του Κώδικα Δεοντολογίας MDRT θα χρησιμεύσουν για την προώθηση των υψηλότερων ποιοτικών προτύπων συμμετοχής. Αυτά τα πρότυπα θα ωφελήσουν το κοινό και το επάγγελμα των ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.
Επομένως, τα μέλη θα πρέπει:
- 1. Να τοποθετούν πάντα τα συμφέροντα των πελατών τους πάνω από τα άμεσα ή έμμεσα συμφέροντά τους.
- 2. Να διατηρούν τα υψηλότερα πρότυπα επαγγελματικής ικανότητας και να δίνουν τις καλύτερες δυνατές συμβουλές στους πελάτες επιδιώκοντας να διατηρούν και να βελτιώνουν τις επαγγελματικές γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητές τους.
- 3. Να κρατούν με απόλυτη εχεμύθεια, και να θεωρούν ως προνομιακές, όλες τις επιχειρηματικές και προσωπικές πληροφορίες που αφορούν τις υποθέσεις των πελατών τους.
- 4. Να πραγματοποιούν πλήρη και επαρκή αποκάλυψη όλων των απαραίτητων στοιχείων ώστε οι πελάτες να μπορούν να λαμβάνουν πλήρως ενημερωμένοι τεκμηριωμένες αποφάσεις.
- 5. Να διατηρούν προσωπική επαφή τέτοια με τον πελάτη που θα αντανακλά θετικά στο επάγγελμα των ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και το MDRT.
- 6. Να εξασφαλίζουν ότι οποιαδήποτε αντικατάσταση ή αλλαγή ασφαλιστικού ή χρηματοοικονομικού προϊόντος πρέπει να είναι επωφελής για τον πελάτη.
- 7. Να τηρούν και να συμμορφώνονται με όλες τις διατάξεις των νόμων και κανονισμών στις δικαιοδοσίες στις οποίες δραστηριοποιούνται.